Det nationale kvalitetsprojekt om "Patientens møde med Sundhedsvæsenet" - evalueringsrapport
Britta Ravn, Peter Rhode, Eva Tersbøl
I 2004-2005 blev Det nationale kvalitetsprojekt om Patientens møde med sundhedsvæsenet gennemført i et fælles nordisk samarbejde med deltagere fra femten sygehusafsnit fra hele Danmark, samt to norske og tre svenske sygehusafsnit.
Udgangspunktet for projektet var 20 anbefalinger for patientens møde med sundhedsvæsenet, koncentreret omkring tre centrale temaer: kommunikation, medinddragelse og kontinuitet. Anbefalingerne var udarbejdet af en række centrale aktører i det danske sundhedsvæsen.
Udgangspunktet for projektet var 20 anbefalinger for patientens møde med sundhedsvæsenet, koncentreret omkring tre centrale temaer: kommunikation, medinddragelse og kontinuitet. Anbefalingerne var udarbejdet af en række centrale aktører i det danske sundhedsvæsen.
Udgivelsesform | Rapporter |
År | 2006 |
Udgiver | Center for Kvalitetsudvikling |
Længde | 96 sider |